Pinsamt? Oh yes..

Måste uttrycka min åsikt om emos, jag tycker de är så pinsamma. Herregud hur kan man ens våga se ut sådär? Jag menar, folk pratar ju? En av mina närmsta vänner svek mig stort genom att bli emo så nu har jag ju inte pratat med henne på evigheter - jag saknar tiden då hon var normal <3
Varför kom jag då att tänka på detta? (Söt har lämnat mig helt ensam med mina tankat bland annat) Jag va iallafall inne på någon emo blogg nyss, tänker inte ens nämna bloggadressen - killen/tjejen i dont know, vill ju bara fejka sig upp till toppen. Sånt folk irriterar mig.
Puss eller något..

Kommentarer
Postat av: Hanna

hur kan du säga så om emosar? din kompis som du tog som exempel är ju fortfarande samma tjej, hennes utseende har ju bara förändrats. hur fan kan du säga att emosar är pinsamma? dom visar ju bara hur dom känner och vågar vara sig själva, är det nåt fel med det? förresten så är det ju personen man tycker om, pratar och umgås med. inte faan är det utseendet. tänk om flicka lilla.

2009-10-31 @ 15:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0