Piercing or no piercing?

Asså, jag vill så gärna ta hål i naveln! Det är så himla fint men jag får ju inte för mina föräldrar. Jag funderar ändå på att ta hål utan att de vet om det för jag menar hur ofta visar jag min mage för mamma och pappa liksom? Det händer ju aldrig. Typ aldrig i allafall. Så det går ju att dölja. Men det vore ju bra att vara ärlig mot dom och fråga om lov men det har jag ju gjort så många gånger så om någon har bra tips på hur man kan övertala föräldrarna till att ta hål i naveln så tar jag gärna emot lite förslag!!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: daniiii

jag tycker att du ska ta även om de inte vet för du passar så..



men om du är ute och badar med familjen och du har bikini,, då får du gömma dem på ett bra ställe

2010-08-10 @ 22:30:46
URL: http://kokoroo.wordpress.com
Postat av: towee

vafan gör som jag.

ja tog hål i navlen typ i mars? även fast ja inte fick, sen när de blev sommar så berätta ja å mamma skratta bah;) hur farligt kan de va?

ja fick inte ta hål i läppen heller men de värsta som kan hända är ju att dom blir lite sur. sååå, go fot it :D

2010-09-19 @ 17:15:12
URL: http://ooverandoout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0